wtorek, maja 06, 2014

Secrets I have held in my heart are harder to hide than I thought. Maybe I just wanna be yours.

Dzień dobry, Kochani.

Przedwczoraj wróciliśmy z Miśkami z Wiednia i muszę przyznać, że to była najlepsza majówka w moim życiu. Uśmiałam się chyba więcej, niż przez całe życie. Niezastąpiona ekipa, przepiękne miasto i niesamowicie spędzony czas. Więc wróciłam w niemal tak dobrym humorze, jak wyjeżdżałam z Polski. Właściwie to każdy odegrał w tym swoją rolę, ale L. zorganizował wszystko świetnie. Zobaczyliśmy chyba wszystkie najważniejsze rzeczy, poimprezowaliśmy i właściwie nie zaplanowałabym tego lepiej.

Wiem, że dawno nie pisałam i wiele się pozmieniało przez ten czas, ale chyba nie mam ochoty o tym wszystkim opowiadać dzisiaj. Wystarczy, że powiem, że chyba jeszcze nigdy nie byłam tak szczęśliwa, jak jestem teraz.

'Baby we both know that the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day.'


Wien '14 - Day 1

Si. and D.; going to Wien; Wednesday, April 30, 2014
With C.; Wien, Austria; Wednesday, April 30, 2014
With C. and D.; Wien, Austria; Wednesday, April 30, 2014

















































PS. Wkurwiłam się. Muszę schudnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz