wtorek, września 25, 2012

For the first time

Wszystko się zmienia. Nawet jeśli bardzo tego nie chcę.

Sama już nie wiem gdzie dalej chcę iść. Wiem dokładnie kim chcę być, ale nie jestem pewna czy to dobry wybór. Nie potrafię przewidzieć gdzie mnie zaprowadzi i boję się, że w pogoni za własnymi pragnieniami stracę coś bardzo ważnego. Wizja siebie w przyszłości nie daje mi też odpowiedzi na pytanie, jak chcę, aby wyglądało moje życie. Wydaje mi się, że są rzeczy, których jestem pewna, ale czy można być w życiu czegoś pewnym?

Mijają dni i miesiące, a ja mam wrażenie jakbym stała w miejscu. Wszyscy moi znajomi i przyjaciele prą do przodu, dorastają i kształtują swoje życie a ja jakbym utknęła w jakimś martwym punkcie. I chociaż bardzo chcę zrobić w końcu krok naprzód, to nie potrafię.

Ciekawe co musi się wydarzyć, żeby to życie w końcu ruszyło.

Zamek Bobolice; Sunday, September 23, 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz