poniedziałek, kwietnia 27, 2015

Put your open lips on mine and slowly let them shut for they’re designed to be together. With your body next to mine our hearts will beat as one and we set alight. We’re afire love.

Weekend minął pracowicie, na Targach Budownictwa w Bielsku, ale muszę przyznać, że w zasadzie było całkiem fajnie. Mieliśmy dwa dni z P. żeby odpocząć trochę od siebie. No, może nie do końca, bo w sobotni wieczór byliśmy razem na imieninach dziadziusia, ale powiedzmy, że weekend spędziliśmy osobno. 

Dzisiaj zaliczyliśmy siłownię koło południa i P. poszedł na zajęcia, a ja poszłam z Bź na lody i wróciliśmy razem na mieszkanie. Jutro ciężki dzień, pewnie będę musiała odpowiadać z matmy a nadal nie ogarnęłam całek wielokrotnych, ale jestem tak zmęczona, że nie mam sił się za to zabrać. Za to i za stertę prasowania.

Czekam z niecierpliwością na długi weekend z P. Zwłaszcza, że jedzie też z nami K. i jestem pewna, że będzie naprawdę super. Nie mogę się już doczekać!

V's birthday, Winchester, UK, Friday, February 27, 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz