środa, września 17, 2014

It's easy being with you, sacred simplicity. As long as we're together there's no place I'd rather be.

Wiem, miałam pisać częściej, ale nie wzięłam lapka do Oświęcimia, zapomniałam też telefonu i byłam nieco odcięta od świata. Wczoraj znów powitał mnie słoneczny Kraków, a wieczorem siatkarze umilili dzień jeszcze bardziej spektakularną wygraną z Brazylią.

Dużo się działo w zeszłym tygodniu. Generalnie chociaż nie zaczął się jeszcze rok akademicki, nie nudzę się. Spędzam czas tak, jak powinnam spędzić też lipiec i sierpień. Nie nudzi mi się. 6.09 byłam z P., N. i tatą na meczu siatkarskich Mistrzostw Świata Francja - USA w Kraków Arenie. Świetna zabawa. Co prawda, USA którym kibicowałyśmy przegrali 3:1, ale my z N. bawiłyśmy się świetnie. To nie to samo, co mecze Polaków, ale zawsze to coś innego niż oglądanie w telewizji.

Egzamin wstępny poszedł mi całkiem dobrze (90%), więc w czwartek mogłam już odetchnąć z ulgą. Spędziliśmy wieczór leniwie sami z P. na mieszkaniu ciesząc się w końcu wolnym czasem. W piątek poszliśmy na spacer po Krakowie, bo pogoda była piękna. Zrealizowałam bon do Inglota, który dostałam na urodziny od K. i jej sióstr i zamówiłam sobie mały prezent od samej siebie, ale o tym następnym razem. Zbieraliśmy kasztany na plantach, poszliśmy na dobry obiad i niesamowicie miło spędziliśmy czas. Wieczorem wybrałyśmy się z dziewczynami na Kazimierz. Uwielbiam takie babskie wypady, zwłaszcza z So. i WM. Świetnie się uzupełniamy i dogadujemy i tworzymy naprawdę świetne trio. WM bardzo sprytnie zapomniała kluczy do mieszkania, a jej współlokatorek nie było, więc przygarnęliśmy ją z P. do siebie. Na szczęście mamy dodatkowe łóżko w pokoju, więc nie było problemu z miejscem. W sobotę byliśmy z P. na ślubie jego brata w Krakowie, ale dla mnie niestety impreza zakończyła się szybko, bo strasznie źle się czułam i musiałam jechać do domu przed 23:00.

Mam nadzieję, że spędziliście weekend równie miło jak ja!

Kraków Arena; Saturday, September 6, 2014
Cracow; Friday, September 12, 2014
Cracow; Friday, September 12, 2014
Birthday gifts; Cracow, Friday, September 12, 2014
Cracow; Thursday, September 11, 2014
With WM; Cracow; Friday, September 12, 2014
WM, So. and me, Cracow; Friday, September 12, 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz