niedziela, marca 29, 2015

I will be the only one if you say you’ll never go. I'll be screaming out your name from the back row. Will you be the one and only?

Muszę powiedzieć, że zabieram się na napisanie tego posta cały dzień. W ogóle cały dzień zabieram się za powrót do życia, ale niestety ani P. ani Ag. również nie podjęli wyzwania i wszyscy przebimbaliśmy calutką niedzielę. Na szczęście za obopólną zgodą wybraliśmy się z P. na obiad do Slow Burgera, więc zobaczyłam trochę słońca. Syf jest na mieszkaniu niemiłosierny, chociaż cały piątek i pół soboty poświęciłam na sprzątanie, ale taka jest chyba smutna zasada domówek. Syf zostaje zawsze.

Zrobiłam w zeszłym tygodniu tak upragnione już zamówienie z Cocolity i przy tej okazji podzielę się z Wami zawartością mojej cudownej paczki! Cały tydzień się ekscytuję tymi kosmetykami i z wielkim wyczekiwaniem trwałam do tej soboty, żeby móc je wypróbować podczas przygotowań do imprezy. Poza tym, chciałam pokazać kilka zdjęć z zeszłego tygodnia nie składających się właściwie na żadną historię. Tydzień temu spała u nas N. z soboty na niedzielę, a P. zabrał mnie na kolację do Kompanii. Oczywiście poza piwem i wiśniówką nażarliśmy się jak świnie, ale jedzenie tam jest tak pyszne, że nigdy nie potrafię go sobie odmówić. A porcje niestety przerastają moje możliwości.

Podsumowując, impreza się udała i myślę, że goście podzielają moje zdanie, że było naprawdę śmiesznie i fajnie było się spotkać w nieco większym gronie. Mi osobiście bardzo tego brakowało. Z P. jest fantastycznie, jak zawsze i właściwie nie mam na ten temat nic do powiedzenia. N. niestety nie przyjechała na weekend, ale jej strata. Na uczelni ciągle do przodu i też właściwie nic niesamowitego się nie dzieje. Mam nadzieję, że spędziliście weekend równie miło, jak ja.

Wspomniana kolacja w Kompanii.


Cracow; Saturday, March 21, 2015
Friday, March 20, 2015
Lody na Sławkowskiej i obiad po siłowni w Bobby na Pawia. Czwartek między zajęciami, uwielbiam.
I na koniec, zawartość mojej paczki. Dwie palety cieni Iconic 3 i I Heart Sin, zestaw do brwi, matowa szminka w płynie i roświetlacz z Makeup Revolution, ukochany puder Creme Puff z Max Factor i Eyeliner Perfect Slim z L'Oreal.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz