wtorek, maja 21, 2013

I’m doing fine, one step closer every day at a time.

Czuję się świetnie. Tak strasznie bałam się mieszkania znów samej w Krakowie. Tak, cały czas mieszkam sama, ale od jakiś dwóch miesięcy M. mieszkał tu praktycznie cały czas. To było wiadome, że nie można tak cały czas, ale jakoś wizja mnie samej mnie przerażała. Chyba myślałam, że sobie nie poradzę... Głupia.

Radzę sobie świetnie i duża zasługa jest w tym - jak zawsze - organizacji. Na wszystko jest czas i miejsce. Jeśli mam wszystko poukładane, to wszystko idzie dobrze. M. wprowadza chaos do mojego życia i może dlatego lepiej czuję się, jak go nie ma... Tzn. tutaj i teraz, kiedy mam dużo rzeczy na głowie. Lubię spędzać z nim wolny czas, ale na co dzień nie mam go zbyt wiele, a M. jest równie absorbujący jak małe dziecko. Wymaga nieustannej uwagi i czasem czuję się, jakbym nie mogła mieć nawet chwili czasu tylko dla siebie. I teraz, kiedy zostałam tu sama i tak dobrze się z tym czuję, zaczyna mnie to przerażać.

Jutro przyjeżdża M. Wyjeżdżając z domu płakałam w duchu, że dopiero w środę się zobaczymy i że aż trzy dni będę musiała spędzić sama. Okazało się jednak, że te dni minęły zadziwiająco szybko i naprawdę świetnie się bawiłam. Kolokwium poszło mi super, moje znajomości i przyjaźnie idą super i generalnie znów czuję się na fali. Mogę jeść jak chcę i spędzać czas jak chcę i nareszcie mam chwilę czasu sama ze sobą. Posiedzieć przy kawce przed lapkiem, nawet jeśli trzeba robić sprawko z formaldehydu. Pochodzić powoli po sklepach i w spokoju zrobić zakupy. Iść na piwo z H. Nie jechać zaraz po zajęciach na złamanie karku do mieszkania. Jestem panią samej siebie, pierwszy raz od bardzo dawna i chyba tak łatwo tego nie oddam.

Podsumowując wyjazd, ponieważ z drugiej jego części nie mogłam zdawać relacji - był cudowny. Dawno nie spędziłam tyle miłego czasu, i to w dodatku z babcią i dziadziusiem. Oni są tak fantastyczni, że czasem aż brak mi słów. Miło, że są osoby na świecie dla których jestem księżniczką i które tak właśnie mnie traktują.

Wenecja

Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013

















Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013

















Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013

















Grandma & Grandpa; Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013

















Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013






















Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013






















Venice, Italy; Sunday, May 12, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz