niedziela, kwietnia 07, 2013

Damn, girl.

Killer p. Chodakowskiej zrobiony. Wyglądam bosko a czuję się jeszcze lepiej. Nie odpuszczam.

Sporo kłótni ostatnio z M... Sama nie wiem dlaczego tak się dzieje. Nie potrafimy się dogadać w żadnej sprawie. On uważa, że jestem sztywna ja uważam, że zachowuje się jak pajac. Wiem, że to głupio brzmi, bo dzieli nas ledwo pół roku, ale zaczęłam boleśnie odczuwać różnicę wieku pomiędzy nami. Może jest niewielka, ale ja to odczuwam. Coraz bardziej drażni mnie jego niedojrzałość i ta okropna nonszalancja w podejściu do życia. Nie traktowanie niczego poważnie.

Chyba oczekuję coraz więcej dojrzałości w naszym związku... Nie wiem, czy to dobrze, ale wolałabym przejść już na kolejny etap w tej relacji.

Kocham Cię, M. i właśnie daję Ci buziaczka.

Okey, koniec tematu. Plan na ten tydzień jest bardzo prosty. Zdać, to co trzeba, pracować nad sobą i świetnie się bawić. Czuć się już zawsze tak świetnie jak dziś.

Babice; Sunday, April 7, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz