poniedziałek, września 09, 2013

I remember when you were my only friend. Now I'm not sure you can feel like that again. I keep givin' you up.

Nie przestanę pisać tego bloga, nawet jeśli po każdej notce mam przeżywać atak pretensji. Mam prawo być sobą. Zawsze.

Wiem, że zepsułam wiele spraw. Popełniłam już tak wiele błędów, że czasem się dziwię, że jeszcze funkcjonuję. Staram się je naprawiać, ale zazwyczaj od moich starań wszystko się tylko jeszcze bardziej sypie. Ale nic na to nie mogę poradzić. Nie potrafię nie popełniać błędów, choćbym nie wiem jak bardzo się starała. Ale wiecie co potrafię? Pozbierać się po nich i grać dalej.

I nie dam nikomu zniszczyć tego, kim jestem. Bo pozwoliłam na to już zbyt wiele razy. I zawsze wracam na start. I tym razem przejdę tą grę, obiecuję.

Mam swoje wady. Czasem nie do zniesienia. I wiem, że innym jest czasem ze mną ciężko, bo jestem nie do końca normalna. Ale to tworzy tak piękną całość, że nie chcę być nikim innym. Bo tylko będąc sobą jestem tak wyjątkowa. I jeśli ktoś tego nie dostrzega to znaczy, że nie zasługuje na mnie.

Zobacz to we mnie.

Sieniawa; Monday, August 5, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz