piątek, października 04, 2013

Don’t be mad once you see that he want it. If you liked it then you should a put a ring on it.

Beyoncé jak zawsze po mojej stronie. To był dobry tydzień. Zaczął się bardzo źle, skończy się bardzo dobrze. Ale każda zła chwila coś nam przecież daje. Czegoś uczy i zawsze coś zmienia. Czy zmieniłam moje podejście? Nie wiem. Ale na pewno pogodziłam się znów ze sobą.

Dobrze mi się mieszka na nowym mieszkaniu. Dobrze mi się mieszka na Ruczaju. Naprawdę lubię mieć tak blisko na zajęcia, nawet jeśli do centrum muszę jechać te 20-30 minut. Już nie trzeba wstawać o 5 rano i w zimnie gnać przez całe miasto na uczelnię. Nareszcie można się wyspać, można przyjść w przerwie na obiad i można się wrócić po coś jeśli się zapomniało czegoś ważnego. Lubię to.

Weekend zapowiada się ciekawie. Przyjeżdża do mnie N. Nie może być chyba źle, jeśli spędzamy razem weekend w Krakowie. Nie mam na razie nauki praktycznie, więc skupiam się na sobie. Czuję się znów świetnie.

Zapomniałam już ja to jest być tak wysoko.

Kraków; Friday, October 4, 2013

Me & N; Oświęcim, Saturday, August 31, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz