wtorek, października 29, 2013

There's no one to call 'cause I'm just playing games with them all.

Nie dam się już nigdy więcej złamać. Zbyt wiele już przegrałam walk i zbyt wiele razy już walczyłam o to. Teraz już będę silna. Zawsze.

Pierwszy raz od bardzo dawna czuję jakąś siłę. Bywało lepiej i gorzej ale byłam pusta. Zupełnie pusta w środku. Dziś czuję się inaczej. To śmieszne, bo w gruncie rzeczy czuję się naprawdę źle. Czuję się nieszczęśliwa i niezadowolona ze swojego życia. Samotna. I nawet momentami kompletnie beznadziejna. Ale pierwszy raz od dawna czuję znów tą iskrę, która każe mi coś z tym zrobić. Ten szept w mojej głowie, który nie pozwala mi się poddać. Bez względu na to, ile razy przegram.

Zabieram się więc do roboty. Jogurt naturalny i 30 stron materiałów na jutrzejsze kolokwium z technologii i inżynierii chemicznej.

Kraków; Monday, October 28, 2013
Notes; Kraków; Tuesday, October 29, 2013
Lecture; Kraków; Tuesday, October 29, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz