środa, stycznia 22, 2014

Don't ever change your flavor cause I love the taste and if you ask me where I wanna go, I say all the way.

The 20/20  Experience. Nie wiem, czemu dopiero teraz. Może tak mnie natchnął przyjazd Justina do Polski, a może dopiero teraz dorosłam do tej płyty. W każdym razie jest Justin T. w słuchawkach z VS.

Weekend upłynął bardzo imprezowo. Przyjechał Q. i A. i poszliśmy z naszą śliczną K. w miasto. Było naprawdę śmiesznie i dużo się działo, ale wolę nie zagłębiać się w szczegóły. Ja z tej wycieczki jestem niesamowicie zadowolona, mam nadzieję, że oni również. W niedzielę ja i A. powracałyśmy do życia.

Dziś mam zwykły leniwy dzień. Spadł nareszcie śnieg. Jutro zaczynam pracę nad licencjatem (seminarium i laboratoria). Pracy nad sesją jeszcze nie zaczynam. Śnią mi się straszne rzeczy. Często bywam smutna ostatnio, nie wiem czemu. Tęsknię za domem. Tęsknię za latem. Chciałabym, żeby wszystko się już dało ułożyć prościej. I żeby więcej rzeczy było tak, jak chcę.

A., me and K.; Kraków; Saturday, January 18, 2014
Me and A.; Kraków; Saturday, January 18, 2014
A. and K.; Kraków; Saturday, January 19, 2014
Nice hat; Kraków; Saturday, January 19, 2014
Lazy Day; Kraków; Tuesday, January 22, 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz