wtorek, stycznia 28, 2014

Look around you. Change your heart, it will astound you. Everybody's gotta learn sometime.

Piosenkę tytułową na dziś wybrał H. Naprawdę, bardzo podnosi mnie na duchu. Czuję się dzisiaj zadziwiająco dobrze. Uwielbiam te zimowe wieczory z How I Met Your Mother. I kakao.

Naprawdę uważam, że wszystko, co dzieje się w naszym życiu jest po coś. Każda błędna decyzja i pomyłka jednak coś wnosi. Zmienia nas na lepsze. To trochę głupie, ale dzisiejszy maraton dał mi trochę do myślenia. Żałuję, że nie napisałam wtedy listu do siebie. W tą straszną i bolesną noc. Nie napisałam do przyszłej siebie, żeby już nigdy więcej nie narażała się na coś takiego. Może wtedy nie wyszedłby z tego taki bałagan.

Tak naprawdę wszystko się zmieniło. Z kaczki w królika, z królika w kaczkę... Tylko brakuje mi odwagi, żeby tak naprawdę zmierzyć się z tymi zmianami. Pomimo tego, że to przecież nieuniknione. Czas na zmiany. Czas zmierzyć się z tym, jak jest teraz. Zamknąć za sobą drzwi i patrzeć tylko w przód.

Przepraszam, P. że nie odpisuję, ale piszę właśnie notkę. I nie, nie poimprezujemy w tym tygodniu.

N. and me; Brzezinka; Saturday, December 28, 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz