poniedziałek, marca 17, 2014

I wanna sing a song, that’d be just ours but I sang them all to another heart. And I wanna cry, I wanna fall in love but all my tears have been used up on another love,

Jak szybko może zmienić się życie? Jak szybko ulatuje uczucie? Jak szybko zastępuje je inne?

Siedzę na łóżku i zastanawiam się co ze sobą zrobić. Chciałabym wrócić do mojego starego życia, ale jest to już po prostu niemożliwe. Zastanawiam się co sprawia, że jestem szczęśliwa. I odpowiedź jest inna, niż bym się spodziewała. Ale pasuje do tego, jak się czuję. 

Weekend minął niesamowicie. Dawno w sumie nie spędziłam tak wolnych dni i muszę przyznać, że brakowało mi tego. Pomimo tego, że minął pod znakiem imprez i relaksu, to jednak też sporo rzeczy sobie przemyślałam i chyba coś w końcu zrozumiałam. Super było w końcu spędzić trochę czasu z K. Tęskniłam za nią już bardzo i cieszę się że mogłyśmy trochę nadrobić.

Nie lubię zmian z zasady. Jestem raczej osobą, która lubi stałe warunki i bardzo przyzwyczaja się do tego, jak jest. Wolę znajome środowisko i znajome mi życie. Ale niestety czasem trzeba iść dalej i coś zmienić. Czasem trzeba zmienić wszystko. I nic już nigdy nie będzie takie, jak dawniej. I wiecie co? Tym razem bardzo mi to pasuje.

With K., Kraków; Saturday, March 15, 2014
With K, Kraków; Saturday, March 15, 2014
With W. Kraków; Thursday, March 13, 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz