wtorek, marca 04, 2014

She has won. We've lost it all, the love is gone. We've found our lives been changed and you'll regret it, but it's too late. Babe, you lost me.

Wszystko się zmieniło. Nie wiem czemu dopiero teraz widzę te wszystkie rzeczy... Widzę jak ślepa byłam przez tyle czasu. Wierzyłam, że coś się zmienia, chociaż nie zmieniało się absolutnie nic. Może to właśnie ten moment, w którym przestałam kochać..?

Myślałam, że po takiej sytuacji jaka miała miejsce w październiku wszystko odejdzie jak ręką odjął. Ale tak się wcale nie stało. Nadal płakałam po nocach, nadal tęskniłam... Nadal kochałam. I chyba podświadomie nadal wierzyłam, że jakimś cudem to przetrwa. I niby takie niepozorne zdarzenie. Kłótnia. Parę wypowiedzianych słów za dużo. Kończysz to, bo źle Cię traktuję? Oh, Skarbie, nie miałeś tego na myśli... Ale to nie ma już żadnego znaczenia, bo w momencie, w którym to powiedziałeś, wszystko uleciało. Moja iluzja budowana tak pieczołowicie przez ostatnie trzy lata prysła jak mydlana bańka. Straciłeś mnie.

Kraków; Tuesday, March 4, 2014




















'We all honor heroes for different reasons - sometimes for their daring, sometimes for their bravery, sometimes for their goodness. But, mostly, we honor heroes because, at one point or another, we all dream of being rescued. Of course, if the right hero doesn't come along, sometimes we just have to rescue ourselves.'
Desperate Housewives


2 komentarze: