piątek, listopada 21, 2014

Waking up I see that everything is okey. The first time in my life and now it's so great. I wouldn't change a thing about it, this is the best feeling.

Czuję się lepiej, w każdym razie psychicznie. Księżniczkowy świat nie wrócił, ale nauka zajęła mnie na tyle, żebym nie myślała o przygnębiających rzeczach. Poza tym, między mną a P. jest ostatnio tak idealnie, że chyba nie potrafię być smutna kiedy tyle szczęścia daje mi zwykłe spędzanie razem czasu. Gorzej za to czuję się fizycznie. Zmęczenie po tym ciężkim tygodniu i przeziębienie, które mnie dopadło położyły mnie dzisiaj do łóżka. Przykro mi tym bardziej, że Kp zaprosił mnie na posiadówę, ale szczerze mówiąc nie czuję się na siłach, żeby gdziekolwiek dzisiaj wychodzić z tym katarem i bólem gardła.

Znalazłam w garażu mój stary pamiętnik, przenosząc swoje rzeczy w zeszły piątek i zabrałam go do Krakowa. Oczywiście, nie mogłam się powstrzymać przed przeczytaniem go, ale w zasadzie nie żałuję tego. To pamiętnik z chyba najgorszego dla mnie okresu, z czasów przed M., kiedy chodziłam tak przygnębiona i załamana jak to tylko możliwe. Z czasów, kiedy zrobiłam parę naprawdę głupich rzeczy, ale patrząc na to z dzisiejszej perspektywy czułam się wtedy tak strasznie niedoceniana, niekochana i nieakceptowana, że widzę teraz jakie miałam powody postępując w ten, a nie inny sposób. Czytanie tego było smutne. Ale też otworzyło mi oczy. Takie życie jakie mam teraz, to praktycznie wszystko o czym wtedy marzyłam. Oczywiście, apetyt rośnie w miarę jedzenia i od tamtej pory pojawiło się w mojej głowie wiele nowych marzeń i aspiracji, ale zrozumiałam jak wielki krok do przodu zrobiłam przez te kilka lat. I jaką jestem szczęściarą mając to wszystko.

W weekend pojechaliśmy z P. i z N. i z dziadkami na mikołajkowe zakupy. Planowałam nie kupować niczego i odłożyć pieniądze na to przeznaczone, ale oczywiście mi się to nie udało. Mimo wszystko jestem zadowolona, bo kupiłam kilka rzeczy w naprawdę świetnych cenach. Zresztą, sami zobaczcie.

Cracow; Friday, November 14, 2014
Rainbow; Las; Sunday, November 16, 2014
Ciate from TK Maxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz