środa, listopada 26, 2014

I dare you to let me be your, one and only, promise I'm worthy to hold in your arms.

Zdałam ostatnie w tym tygodniu kolokwium z materiałów wiążących na 4 i mogę spokojnie odetchnąć. Nie oznacza to oczywiście weekendu. Nadal czeka na mnie prasowanie, sprawko do dokończenia z właściwości zapraw budowlanych i jutrzejszy dzień spędzony pewnie w całości w laboratorium kończąc próbki zeolitów do inżynierki. Jeszcze trochę do zrobienia, ale odetchnęłam z ulgą. Teraz już nie mam na sobie żadnej presji.

W związku z tym spędziłam właśnie dwie godziny leżąc w łóżku i oglądając najróżniejsze blogi, recenzje na youtube i sklepy internetowe kompletując swoją listę życzeń. A właściwie listę rzeczy, które z pewnością sobie kupię. Kiedyś. Póki co zdecydowałam co przyniesie P. Mikołaj w tym roku i to mnie satysfakcjonuje, a moja lista zaczeka na jakiś mniej prezentowy czas do zrealizowania. Wam spróbuję podsunąć coś już teraz, może przyda Wam się jakiś pomysł na prezent gwiazdkowo-mikołajowy.

W piątek jedziemy do Oświęcimia z P. i prawdopodobnie zobaczę się w końcu z Q. i A. Tak dawno ich nie widziałam! Nie byłam w domu od dwóch tygodni, a ostatnia moja wizyta to było jedynie kilka godzin, więc nie miałam czasu nikogo odwiedzać. P. nie chce iść ze mną, ale wiem że będzie świetnie i z nim i bez niego. Może to zdrowsze podejście robić tylko to na co ma się ochotę. Powinnam się tego nauczyć, przynajmniej w kwestii takich spotkań. Zdecydowanie robię zbyt wiele rzeczy, na które nie mam ochoty tylko przez wzgląd na kogoś.

Wednesday; November 26, 2014






















































/ 1 / Paleta cieni Urban Decay Naked 3, 199 zł
/ 2 / Srebrny pierścionek Pandora, 199 zł
/ 3 / Paleta cieni The Balm Nude'tude, 115 zł
/ 4 / Bransoletka Lilou, 98 zł
/ 5 / Paletka wielofunkcyjna The Balm Autobalm Hawaii, 63 zł
/ 6 / Szczotka do włosów Tangle Teezer Original, 29 zł
/ 7 / Kostka czterech lakierów Essie Winter 2014 Collection, 40 zł
/ 8 / Świeca zapachowa Yankee Candle Winter Garden, 97 zł

1 komentarz:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić drenaż limfatyczny w domu . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń