czwartek, lutego 20, 2014

Hard to be sure. Sometimes I feel so insecure and love so distant and obscure. All by myself don't wanna be.

Straciłam wenę do wszystkiego. Tak jakby wszystko to, co kocham przestało mieć znaczenie. Rzeczy, które zwykłam robić i które przecież sprawiały mi prawdziwą przyjemność teraz są ciężkim obowiązkiem. Kurczę, zaniedbałam się chyba i sama nie wiem skąd ta niechęć do starania się o cokolwiek. Nawet o siebie samą.

Zastanawiam się co mogłoby mnie przywrócić do życia. Nie chce mi się uczyć. Nie chce mi się malować. Nie chce mi się walczyć. Przestałam dbać o to, co mam na sobie i czy mam pomalowane paznokcie. Ci, którzy mnie znają wiedzą jak bardzo to nie jest w moim stylu. Nie wiem co się zmieniło, ale nie lubię tego, jak jest teraz.

Jesteśmy z N ostatnio strasznie zdepresjonowane (zdesperowane z w depresji). Bridget Jones się kłania. Dziękuję i dobranoc.

Oświęcim; Tuesday, February 18, 2014
Oświęcim; Tuesday, February 18, 2014

1 komentarz: