środa, lutego 05, 2014

My heroes had the heart to live out on a limb. And all I remember is thinking I wanna be like them.

Challenge accepted
Okey. Możecie się śmiać, ale od poniedziałku mam zamiar rozpocząć walkę o bikini 2014. I zamierzam w tym wytrwać do następnej sesji. I w związku z tym każdy z moich znajomych, kto zamiast działać motywująco będzie mnie deprymował, ma ciepły wpierdziel ode mnie. Potrzebuję tego. I prawdziwi przyjaciele powinni to zrozumieć i mnie wspierać. Więc zobaczmy kto jest po mojej stronie.

Zaczynam od poniedziałku, ponieważ jest to ostatni dzień mojej sesji. Taką przynajmniej mam nadzieję.























































































Tym razem dam radę. Muszę dać.

Ustny angielski 49/50. Dziękuję. Pozdrawiam. Widzimy się w czerwcu.

Before the exam; Kraków; Wednesday, February 5, 2014
Tymbark; Kraków; Wednesday, February 5, 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz