środa, grudnia 17, 2014

There was a boy, a very strange enchanted boy. And then one day, a magic day he passed my way and while we spoke of many things, fools and kings this he said to me: "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return"

Środa. Jestem po egzaminie ze szkła i ceramiki i jestem niemal pewna, że tego nie zdałam. W każdym razie, będę bardzo zaskoczona jeśli mi się uda jakoś wybrnąć na 3. I szczerze mówiąc, wkurza mnie to bo na szkle napisałam wszystko, ale co z tego skoro żeby dostać zaliczenie trzeba napisać na min. 3,0 obie części, a z ceramiki mi już tak dobrze nie poszło. Jednak stwierdzam, że umiałam dobrze, tylko nie to o co pytali na ceramice. Moje "szczęście" do pytań na egzaminach.

W poniedziałek właściwie cały dzień się uczyłam, tylko popołudniu zrobiłam sobie przerwę i pojechałam z P. na siłownię. Miałam trening personalny z Bl. i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że musiałam się zważyć. Poza tym było całkiem fajnie i jestem zadowolona, nawet pomimo tego że do tej pory nie mogę się ruszać przez zakwasy. Ważenie mnie całkiem załamało i do tej pory właściwie jestem jakaś zdołowana.
AGH; Tuesday, December 16, 2014


Wczoraj miałam mega zły dzień. Rano pojechałam przygotować próbki na XRF do inżynierki, ale oczywiście facet o mnie zapomniał i czekałam na niego ponad godzinę. Potem ten nieszczęsny egzamin z ceramiki. Po powrocie do domu byłam tak potwornie zmęczona, że zasnęłam, ale zamiast poczuć się lepiej to obudził mnie potworny ból głowy. Cały wieczór przepłakałam z bólu i ogólnie z jakiegoś takiego okropnego samopoczucia. Na domiar złego zrobił mi się jęczmień na oku i okropnie mnie boli. Nie pomaga pocieranie złotem ani okłady z rumianku i jest niestety coraz gorzej. Moje stare okulary są za słabe i ciężko mi się funkcjonuje tak słabo widząc.

Dlatego też jest środa, godzina 14:20. W piątek rano czeka mnie najgorszy egzamin ever a ja nawet nie zaczęłam się uczyć, tylko leżę w łóżku z wacikiem z gorącym rumiankiem przy oku i mam ochotę płakać. Zrobiłam za to trochę porządku i pranie i naprawdę mam zamiar zabrać się za naukę, ale obawiam się że będzie mało efektywna. Jakiś smutny ten tydzień jest.

Camomile; Cracow, Wednesday, December 17, 2014
Exams; Cracow, December 17, 2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz